در گذشته ای نه چندان دور، برای روشنایی خانه‌ها، اداره ها و مکان های عمومی، از لامپ هایی استفاده می شد که مصرف انرژی شان بالا بود. در برخی جاها هنوز هم شاهد این چنین لامپ هایی هستیم و مغازه های الکتریکی آن را نیز به فروش می رسانند. ولی کم کم با تولید شدن لامپ مهتابی، نسل تازه ای از لامپ های کم مصرف وارد بازار شد. این لامپ ها تا چند سالی به عنوان بهترین روشنایی دهنده مورد کاربرد قرار می گرفت, هر چند مشکلات خود را دارا بود. این را هم باید گفت که هنوز هم از لامپ های مهتابی قدیمی استفاده می شود.

نور لامپ های مهتابی و روشنایی بیشتر آن، باعث شد تا لامپ های پر مصرف کم کم به حاشیه رانده شوند. ولی پس از چندی، نسل نو از لامپ ها این بار زیر نام ال ای دی وارد بازار شد. این نوع لامپ های کم مصرف، میزان انرژی ای که نیاز دارند به مراتب کم تر از مهتابی های قدیمی می باشد. 

انواع لامپ مهتابی در بازار وجود دارد؛ از لامپ های مهتابی تولید گذشته تا لامپ های مهتابی ال ای دی جدید. مهتابی های نسل نو، بسیار کارایی شان بالاتر است و مصرف شان نیز پایین می باشد. 

انواع لامپ مهتابی | فروش عمده انواع محصولات روشنایی

معرفی انواع مدل های لامپ مهتابی

معرفی انواع مدل های لامپ مهتابیبرای معرفی انواع مدل های لامپ مهتابی، باید گفت که این نوع از لامپ در ابعاد مختلفی و وات های گوناگون تولید شده است. می توان این گونه این لامپ ها را معرفی کرد:

  • لامپ مهتابی بلند: این لامپ ها بیشتر برای روشنایی مکان های مختلف مانند مسجد، اداره ها، سالن های کنفرانس، منازل و … استفاده می شد. 
  • لامپ مهتابی کوتاه و دو لایه: این لامپ مهتابی ها کاربردشان بیشتر در فضاهای کوچکتر بود. نورشان کمتر از لامپ های بلند است. 
  • لامپ مهتابی ال ای دی: این نوع از لامپ تازه وارد بازار شده و بسیار کارا می باشد. روشنایی زیادی دارد و کمتر برق مصرف می کند. 

لامپ های چهل وات و رنگارنگ مهتابی هنوز نیز در بازار عرضه می شود و در مراسم گوناگون از آن کار گرفته می گیرند. این لامپ ها در انواع قاب مهتابی جا به جا می گردد. 

فروش عمده انواع محصولات روشنایی

فروش عمده انواع محصولات روشناییفروش عمده انواع محصولات روشنایی مانند لامپ مهتابی پارس، لامپ ادیسونی و … از سوی فروشگاه های مختلف صورت می گیرد. این فروشگاه ها کالای خود را از شرکت های تولیدی خریداری می کنند و به مشتریان شان عرضه می دارند. فروشگاه های لوازم الکتریکی در کنار شرکت های صادراتی، خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند. 

بزرگ ترین فروشندگان عمده انواع محصولات روشنایی، شرکت هایی هستند که در کار تولید این کالا می باشند. 

قیمت خرید انواع لامپ مهتابی کم مصرف

قیمت خرید انواع لامپ مهتابی کم مصرفبرای این که از قیمت لامپ مهتابی کم مصرف اطلاع حاصل کنید، می توانید به فروشگاه های لوازم الکتریکی یا وب سایت های اینترنتی مراجعه کنید. فروشگاه های آنلاین متعددی هستند که در کار خرید و فروش این محصول می باشند. در این جا به چند نمونه از لام مهتابی هایی که در این فروشگاه های به فروش می رسد، اشاره می نماییم:

  • لامپ مهتابی ال ای دی 20 وات، قیمت: 59000 تومان
  • قاب مهتابی کامل 2.36 وات، قیمت: 71000 تومان
  • لامپ مهتابی ال ای دی 36 وات، قیمت: 119000 تومان
  • لامپ مهتابی 18 وات ال ای دی فوق العاده کم مصرف، قیمت: 49000 تومان 

مهمترین ویژگی های انواع لامپ مهتابی

مهمترین ویژگی های انواع لامپ مهتابیانواع لامپ در بازار وجود دارد؛ ولی از مهمترین ویژگی های انواع لامپ مهتابی می توان به این موارد پرداخت:

  1. کم مصرف هستند. لامپ های ال ای دی این مدل، بسیار از لامپ های قدیمی تر مصرف شان پایین تر می باشد.
  2. از خود گرمای زیادی تولید نمی کنند. 
  3. روشنایی بسیار خوبی دارند و شعاع زیادی را تابش شان در برمی گیرد.
  4. طول عمر بالاتری نصب به لامپ های دیگر دارند. 
  5. در بیشتر مکان ها کاربرد دارد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *