لامپ با کیفیت در حال حاضر در انواع بسیار متعددی در بازار به فروش می‌ رسد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های متفاوت و مختلفی است. با این حال اگر شما هم قصد خرید لامپ به صورت عمده را دارید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز موجب به وجود آمدن وسایل مجهز در تمامی زمینه ‌ها از جمله زمینه روشنایی شده است، به طوری که امروزه مشاهده می شود انواع بسیار مختلفی از لامپ ها به عنوان مهمترین سیستم جهت تامین روشنایی ساختمان ها وارد بازار شده که دارای ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی می باشد. حال شما هم می توانید با شناخت بهترین و با کیفیت ترین انواع لامپ ها که امروزه در بازار موجود است به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. انواع لامپ هالوژن را می توانید از فروشگاه های لوازم الکتریکی به دست آورید. البته راه های دیگری نیز برای خرید این نوع لامپ ها وجود دارد که آن هم سر زدن به نمایندگی ها شرکت های تولید کننده و همچنین وب سایت های اینترنتی می باشد. این نمایندگی ها و وب سایت های اینترنتی انواع مختلفی از لامپ ها هالوژنی را به فروش می رسانند و در عین حال شما با خرید آن می توانید بهترین لحظات را سپری کنید. 

انواع لامپ هالوژن | خرید انواع لامپ با کیفیت

خصوصیات لامپ های متال هالید

همانطور که بیان شد با پیشرفت تکنولوژی شاهد تغییراتی در سیستم های روشنایی بوده ایم که در این بین ارائه لامپ های متال هالید از جمله این تغییرات می باشد.
لامپ با کیفیت متال که به اسم لامپ گازی نیز مشهور است به گونه ای بوده که همانند لامپ های بخار جیوه ای است با این تفاوت که در این لامپ ها از نمک یو متال هالید ها استفاده شده است.
مهمترین کاربرد لامپ متال هالید در میدان های ورزشی، نمای ساختمان های بزرگ و روشنایی داخلی ساختمان ها می باشد.

این نوع لامپ ها دوجداره می باشند که دارای دو حباب داخلی و خارجی هستند. شیشه بیرونی وظیفه جلوگیری از تابش اشعله فرابنفش را دارد. جنس حباب لامپ ها از کواترز یا سرامیک است. البته باید این را گفت که حباب های سرامیکی مقاوم تر می باشند. این نوع از جنس دارای قیمت بالایی هم هست. اصولاً حباب خارجی از حباب درونی محافظت می کند. 

خصوصيات لامپ هاي هالوژن

خصوصيات لامپ هاي هالوژنلامپ های هالوژنی نوعی از لامپ های رشته ای می باشد. در نوع از لامپ ها مقداری گاز فشرده و خنثی و کمی از عناصر هالوژنی مانند ید و برم افزوده شده است. لامپ های هالوژنی در اندازه های کوچک ولی با کاربری زیاد مورد استفاده در جاهای گوناگونی قرار می گیرد که می توان به این موارد اشاره کرد:

  • استفاده از لامپ هالوژنی در خودرو
  • استفاده از لامپ های هالوژنی در مناطق خاص
  • استفاده از لامپ های هالوژنی در روی صحنه 

این نوع از لامپ ها دارای یک چرخه هستند. این چرخه سبب می شود تا هالوژن درون آن ته شین شود و دوباره تنگستن بخار شده بر روی رشته بنشیند. این چرخه نقش موثری در طول عمر لامپ های این مدلی دارد. 

اما در هنگام بکارگیری از لامپ های هالوژنی باید نکات ایمنی را رعایت کرد. این کات شامل:

  1. به دلیل دمای بالای این لامپ ها امکان ایجاد آتش سوزی وجود دارد. پس باید در این صورت از محافظ های چند یک یا دو کیلوواتی استفاده نمود. 
  2. در این لامپ ها تشعشعات ماوراء البنفش وجود دارد و از قرار گرفتن زیاد در جلوی آن خود داری کنید. 
  3. در هنگام تعویض آن دستتان چرب نباشد و اگر این گونه بود، قسمت شیشه ای را لمس ننمایید چون عمر مفید لامپ کم می شود.
  4. از استفاده این نوع لامپ ها در کنار پارچه یا پلاستیک به شدت خودداری کنید؛ چون حرارت آن ممکن است باعث آتش سوزی شود. 

لامپ های هالوژنی انواع مختلفی دارا می باشند که می توان به این گونه ها اشاره نمود:

  • لامپ هالوژن كريستالي
  • لتامپ هالوژن سقفي
  • و … 

در کل لامپ های هالوژنی به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. ال ای دی: نسل جدیدی از لامپ ها هستند. نور لامپ هالوژنی بستگی به شمار لامپ های کار گرفته شده دارد. هر چه لامپ بیشتری استفاده شود، نور بیشتری پخش می کند. 
  2. اس ام دی: دارای مصرف بسیار کمی می باشد. شدت نورش مناسب بوده و در داخل ساختمان ها کارایی دارد. 
  3. سی او بی: مانند دو نمونه قبلی است. در محیط های مختلف استفاده می شود و برای تأمین نور در فضاهای تزئینی بکار می رود. از این نوع لامپ در دورتا دور سالن های تئاتر، کنفرانس و … کار گرفته می شود. 

نمايندگي فروش انواع لامپ هالوژن با كيفيت

نمايندگي فروش انواع لامپ هالوژن با كيفيتشرکت های تولید کننده زیادی وجود دارند که انواع لامپ هالوژنی با کیفیت را تولید می کنند. این شرکت ها سعی می کنند تا با تازه ترین فناوری ها بهترین لامپ ها را تولید و به بازار عرضه کنند.

شما هم شاید تا کنون به این مسئله برخورده باشید که چرا تنوع در لامپ ها وجود دارد؟ لامپ ها کاربردهای زیادی دارند. از آن برای:

  • تزئین سالن های مختلف
  • روشنایی خانه ها
  • روشنایی راه روها
  • روشنایی فضاهای باز
  • روشنایی پارک ها
  • روشنایی ساختمان ها 
  • روشنایی ورزشگاه ها 
  • و …

استفاده می شود. 

برای همین است که روز به روز شاهد این هستیم که شرکت های متنوعی پا به این عرصه می گذارند و لامپ های تازه تر با کارایی های بیشتری را تولید می کنند. این شرکت ها هر کدام با بهره گیری از فناوری های تازه، لامپ های مدل روز و کم مصرف را به بازار وارد می کنند. 

نسل جدید لامپ ها که همانا ال ای دی ها می باشند، تحولی بزرگی را ایجاد کرده است. این لامپ ها را می توان در جاهای مختلف استفاده کرد و در ضمن انرژی کمتری صرف نمود. لامپ های ال ای دی اکنون کارایی لامپ هایی گذشته را دارند در حالی که هزینه های کمتری را روی دست می گذراند. 

در گذشته برای روشنایی اتاق ها باید از لامپ های گوناگون و با مصرف بالا استفاده می شد؛ ولی امروزه این چنین نیست و می توان با یک لامپ 15 واتی نیز فضای زیادی را روشن نگه داشت و این به لطف نسل نو لامپ ها می باشد. 

شرکت های مختلف سازنده لامپ، نمایندگی های گوناگونی را در سراسر کشور دارند. این نمایندگی ها انواع لامپ هالوژنی با کیفیت های مختلف را به فروش می رسانند. این شرکت ها قاب هالوژن و دیگر اجزای لامپ را تولید کرده و برای فروش به نمایندگی های خود در گوشه و کنار ایران بزرگ می فرستد که این نمایندگی ها آن را به فروشگاه ها عرضه می دارند. 

نمایندگی ها همچنین ليست قيمت لامپ هالوژن را نیز در اختیار خریداران قرار می دهند. این نمایندگی ها به آسانی در دسترس هستند و شما می توانید با مراجعه به اینترنت آدرس و شماره تلفن آن ها را به دست آورید و با آنان در این زمینه معامله کنید. 

فروش عمده انواع لامپ هالوژن

فروش عمده انواع لامپ هالوژنفروش عمده انواع لامپ هالوژنی از سوی شرکت هایی انجام می شود که در کار تولید این نوع لامپ ها هستند. این شرکت ها انواع مختلفی از لامپ های هالوژنی را روزانه تولید و برای خریداران عمده آماده می کنند. 

انواع گوناگونی از لامپ های هالوژنی وجود دارد و برای همین است که تنوع آن در بازار بسیار می باشد. اصولاً کسانی که در پی خرید عمده هستند یا مغازه داران لوازم الکتریکی می باشند و یا اینکه صادر کننده هستند. خرید عمده برای این افراد بسیار به صرفه است و آن ها می توانند همچنین از تخفیف های ویژه شرکت های تولید کننده بهره مند شوند و سود بیشتری از فروش کالای خریده شده به صورت عمده، نمایند. 

خريد اينترنتي لامپ هاي هالوژن به صورت عمده

خريد اينترنتي لامپ هاي هالوژن به صورت عمدهاگر قصد خرید عمده لامپ های هالوژنی را دارید و از سوی دیگر وقت زیادی برای مراجعه به شرکت ها و یا نمایندگی های آنان ندارید، می توانید به وب سایت های مختلفی سر بزنید که در کار خرید و فروش انواع لامپ می باشند. 

این وب سایت ها در کار فروش لامپ هالوژن در مدل های متنوع هستند. با سر زدن به فروشگاه های آنلاین و تماس با فروشندگان می شود بهترین لامپ ها را با ارزان ترین قیمت ها به گونه عمده خریداری نمود. 

خريد اينترنتي لامپ هالوژن را از وب سایت های معتبر انجام دهید؛ وب سایت هایی که کالای شان را تضمین می کنند و سالم به دست مشتریان می رسانند. 

از دیگر مزایای خرید اینترنتی به صورت عمده این است که شما کالای خریداری شده را از زودتر فرصت آن هم در هر نقطه از کشور که بسر می برید، می توانید به دست آورید و مورد استفاده قرار دهید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *