در گذشته لامپ هایی تولید می شد که مقدار مصرف انرژی شان بالا بود و از طرفی نور افشانی خوبی نیز نداشتند. این لامپ ها نور زردی از خود ساتع می کردند. رفته رفته مهتابی ها وارد بازار شدند. شرکت های تولیدی این بار توانسته بودند تا لامپ هایی تولید نمایند که هم نور بهتری داشت و هم مصرف کمتری. این مهتابی ها البته عمر کوتاهی داشتند، چون نسل جدیدی از لامپ ها به نام ال ای دی وارد بازار شد.

لامپ های کم مصرف، به سرعت جای خود را باز کردند. با این لامپ ها می شد یک خانه را تنها با 15 وات کاملاً روشن کرد. از این نوع لامپ اکنون به طور گسترده استفاده می شود. مزایای بکارگیری از لامپ های ال ای دی را می توان این گونه نام برد:

  • مصرف بسیار کم
  • عمر طولانی
  • سرعت بالا (همین که ولتاژ برق می رسد روشن می شود.) 
  • نور افشانی خوب
  • تنظیم زاویه تابش نور 
  • و …

خرید لامپ led نواری که نوعی کاربردی می باشد، از فروشگاه های مختلف امکان پذیر است. این نوع از لامپ را می توان در جاهای مختلف استفاده کرد به ویژه سر در مغازه ها و یا در تابلوهای تبلیغاتی. این لامپ ها بسیار مقاوم می باشند. 

خرید لامپ led نواری | پخش عمده انواع لامپ

خرید لامپ led نواری به صورت عمده

خرید لامپ led نواری به صورت عمدهاگر قصد دارید تا لامپ led نواری به صورت عمده خریداری کنید، می توانید به شرکت هایی سر بزنید که در کار تولید و یا واردات این گونه از لامپ ها می باشند. این شرکت ها انواع و اقسام لامپ های ال ای دی را در اختیارتان قرار می دهند. 

از سوی دیگر، شما با خرید لامپ های ال ای دی نواری، سود بیشتری هم می توانید از فروش آن ببرید؛ چون بیشتر کارخانه تخفیف های ویژه ای را در نظر می گیرند. این بهترین فرصت است تا با خرید عمده لامپ، فروش سودآورتری داشت. 

نمایندگی های فروش لامپ LED نواری

نمایندگی های فروش لامپ LED نوارینمایندگی های فروش لامپ ال ای نواری، در بیشتر شهرها فعالیت می کنند. نمایندگی های ممکن است تنها به شکل عمده کار نمایند و شاید هم در قالب فروشگاه در حال خرید و فروش باشند. 

نمایندگی ها یک از وظایف شان این است که محصولات را توزیع و پخش نمایند. این نمایندگی ها سفارش را از خریداران می پذیرند و سپس آن را به کارخانه انتقال می دهند. نمایندگی ها انواع و اقسام لامپ ال ای دی نواری را به فروش می رسانند. این لامپ ها که کارایی بالایی دارند و در برابر گرما و سرما هم مقاوم می باشند، از سوی شرکت های گوناگونی در ایران تولید می گردند. 

لیست قیمت انواع لامپ LED

لیست قیمت انواع لامپ LEDلیست قیمت انواع لامپ LED را می توان از نمایندگی های شرکت های تولید کننده و وارد کننده اخذ کرد. این لامپ ها همان گونه که انواع مختلفی را دارند، قیمت های متفاوتی هم دارا می باشند. قیمت گذاری ها بر روی لامپ ها بر اساس کاربرد، کیفیت و وات آن ها می باشد. در این جا به چند نمونه از لامپ ها و قیمت های شان اشاره می نماییم:

  • لامپ ال ای دی سقفی 18 وات، قیمت: 109000 تومان
  • لامپ مهتابی ال ای دی 20 وات، قیمت: 52000 تومان
  • لامپ ال ای دی 5 وات بسته 10 تایی، قیمت: 65000 تومان 
  • لامپ ال ای دی تزئینی 6 وات، قیمت: 102000 تومان
  • ریسه ال ای دی، قیمت: 27000 تومان 

خرید لامپ LED ارزان قیمت

خرید لامپ LED ارزان قیمتبرای خرید لامپ LED ارزان قیمت، می توانید به فروشگاه ها مختلف لوازم الکتریکی سر بزنید. این فروشگاه انواع مختلفی از لامپ ها را برایتان معرفی خواهند کرد و شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

از سوی دیگر وب سایت های زیادی در راستای فروش لامپ های کم مصرف ایجاد شدند. این وب سایت ها با قیمت های متفاوت کالای شان را به فروش می رسانند. از این فروشگاه های آنلاین می توان لامپ ارزان قیمت ال ای دی را خریداری نمود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *