عکس آپلود نشد.

با افزایش آلودگی ها و استفاده از سوخت های فسیلی و انرژی های تجدید ناپذیر همه ی ما به دنبال راهی هستیم تا آلودگی را کاهش داده و از مصرف انرژی های تجدید ناپذیر خودداری کنیم. پروژکتور خورشیدی کوچک که سولار نیز نامیده می شود یک انتخاب مناسب برای پیش گرفتن این راه صحیح است. این نوع پروژکتور دارای پنل خورشیدی است که در روز با نور خورشید شارژ شده و حتی برای شب هم انرژی را در خود ذخیره می کند. از این پروژکتور های خورشیدی می توان در مکان های متفاوت مثل ویلا ها، خیابان ها و… استفاده کرد.

قیمت استثنایی پروژکتور خورشیدی کوچک در بازار تهران

نکاتی که خریدار پروژکتور خورشیدی باید بداند

نکاتی که خریدار پروژکتور خورشیدی باید بداند برای اینکه بتوان پروژکتور خورشیدی کوچک مناسبی را خریداری کرد باید به چند نکته در خرید آن دقت کرد که تعدادی از آن ها عبارت اند از :

  • جذب نور و نوردهی
    مسلما هدف پروژکتور های خورشیدی جذب نور مناسب و نوردهی بالا است لذا بهتر است پروژکتور حاوی LED باشد زیرا این نوع لامپ ها علاوه بر نوردهی بالا، عمر بیشتری داشته و نیاز به انرژی کمتری دارند.
  • پنل خورشیدی
    پنل خورشیدی یکی از مهم ترین بخش های پروژکتور خورشیدی است و نوع سلول خورشیدی آن از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. آن ها درواقع دو نوع مونوکریستال و پلی کریستال هستند که نوع مونوکریستال از راندمان بالاتری برخوردار بوده و مناسب تر است.
  • باتری
    باتری برای کار پروژکتور خورشیدی ضروری بوده و ظرفیت ذخیره سازی آن اهمیت بسزایی دارد. هر چه ظرفیت ذخیره سازی بالاتر باشد بهتر و به صرفه تر است. باتری های قابل شارژ نیز گزینه مناسبی هستند.
  • میزان نور
    بسته به میزان نوری که مورد نظر است باید لومن مناسب انتخاب شود.
  • میزان وات
    پروژکتور های خورشیدی با توان وات های متفاوتی در بازار موجود است اما این مجموعه توانسته است پروژکتور های خورشیدی با توان 60 وات عرضه کند که از مزیت های بالاتری نسبت به پروژکتور های دیگر برخوردار است.
  • نصب راحت و انواع مختلف
    نصب آسان پروژکتور اهمیت بسزایی دارد و کارشناس های مجرب این مجموعه در این امر کمک های بسیاری را در اختیار مشتری قرار می دهند. همچنین نوع پروژکتور مثل پروژکتور های خورشیدی دیواری،حیاطی، باغی و انواع دیگر از نکاتی است که در خرید باید به آن توجه شود.

فروشندگان جدیدترین پروژکتور خورشیدی کوچک در کشور

فروشندگان جدیدترین پروژکتور خورشیدی کوچک در کشور خرید راحت و به صرفه به همراه کیفیت دلخواه از جمله مزایایی هستند که خرید از این مجموعه به دنبال دارد. این صنعت با سال ها سابقه و تلاش برای کسب رضایت مشتری امروزه موفق به عرضه جدیدترین و با کیفیت ترین پروژکتور های خورشیدی با قیمتی استثنایی در سرتاسر کشور شده است. این مجموعه همچنین در خصوص تجهیزات نوری شامل چراغ دکل (برقی-خورشیدی یا سولار)، پروژکتور خورشیدی (سولار)، چراغ خیابانی خورشیدی (سولار)، چراغ خورشیدی (خانگی- حیاطی-باغی-باغچه ای-مزار-دیواری)، چراغ سولار (خانگی- حیاطی-باغی-باغچه ای-مزار-دیواری)، چراغ دریایی (بویه-لنترن) فعالیت های رضایت بخشی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *