چراغ سولار یا چراغ خورشیدی همانطور که از نامش پیداست با استفاده از نیروی خورشید کار می کند و در مکان های مختلف کاربرد دارد. قیمت خرید چراغ سولار در معتبرترین فروشگاه به موارد مختلف بستگی دارد و قیمت چراغ سولار بنابر عوامل مختلف مانند اندازه محصول کیفیت برند و غیره متغیر است و قیمت های متفاوتی را شامل می شود. با توجه به عدم ثبات قیمت ها برای پی بردن به قیمت خرید چراغ مدل سولار در معتبرترین فروشگاه باید به صورت روزانه قیمت را مشاهده نمایید.

قیمت خرید چراغ مدل سولار در معتبرترین فروشگاه

آشنایی با استاندارهای موجود در تولید چراغ سولار

آشنایی با استاندارهای موجود در تولید چراغ سولار در تولید چراغ سولار دقت استاندارد های کاملاً ضروری است و افرادی که اقدام به تولید این محصول می کنند حتما باید به موارد مختلفی توجه داشته باشند. یکی از مهمترین استاندارد هایی که در تولید انواع مختلف چراغ سولار باید به آن توجه ویژه‌ای شود استاندارد ICAO است این استاندارد که در انواع مختلف چراغ سولار از اهمیت بالایی برخوردار است و تعیین کننده کیفیت محصولات می باشد. طبق این استاندارد تمامی دکل هایی که بالای ۳۰ متر طول دارند حتما باید از چراغ سولار برای روشنایی استفاده نمایند در برخی از موارد با توجه به پارامترهای مختلف استفاده از چراغ سولار برای دکل های کوتاه تر نیز لازم و ضروری می شود.

یکی از مهمترین استانداردهای چراغ سولار مدت زمان روشنایی آن است. چراغ سولار باید به گونه ای طراحی و تولید شود که برای مدت زمان طولانی قابلیت روشن ماندن داشته باشد برای مثال در فصل زمستان که روز کوتاه است و شب بلند است چراغ سولار باید با توجه به استانداردهای لازم تولید شده باشد و برای مدت زمان طولانی قابلیت روشن ماندن داشته باشد.

بررسی جنس بدنه انواع مختلف چراغ سولار

جنس بدنه چراغ سولار یکی از مسائل مهمی است که باعث می‌شود کیفیت محصول مورد نظر را کاهش و یا افزایش پیدا نماید به صورت کلی امروزه از چهار جنس برای ساخت بدنه انواع مختلف چراغ سولار استفاده می‌شود که این چهار جنس موارد زیر هستند:

  1. آلومینیوم: آلومینیوم را میتوان مهمترین محصولی دانست که برای تولید چراغ سولار مورد استفاده قرار می گیرد انواع مختلف آلومینیوم ضد زنگ امروزه در بازار وجود دارند که از جمله آلیاژهای آلومینیوم هستند و به راحتی امکان زنگ زدگی و خرابی آنها وجود ندارد. چراغ سولاری که از جنس آلومینیوم تولید و روانه بازار می شود کیفیت بسیار خوبی دارد و به صورت کلی می توان گفت چراغ های تولید شده از این جنس بیشترین میزان فروش در بازار را دارند. استحکام و دوام بالای چراغ های آلومینیومی زبانزد خاص و عام است و دلیل میزان فروش بالای این محصول نیز بالا بودن کیفیت و استحکام است.
  2. چدن: در برخی از موارد از فلزاتی مانند چدن برای تولید چراغ سولار استفاده می شود. انواع چراغ خورشیدی که از جنس چدن تولید می شوند کیفیت بسیار بالایی دارند اما مهمترین مشکلی که در این چراغ ها با آن مواجه هستیم وزن نسبتاً بالای آنهاست که کار نصب کردن چراغ ها را تا حدود زیادی سخت تر کرده است. چراغ چدنی دارای ساختار ضعیف تری نسبت به چراغ های آلومینیومی است اما به دلیل پایین بودن قیمت آن مشتریان مختلفی به سمت خرید و استفاده از آن روی می آورند.
  3. پلی کربنات: جنس پلی کربنات یکی از جنس های نشکن است که در برابر موارد مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و امکان شکسته شدن آن به آسانی وجود ندارد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از جنس پلی کربنات برای بدنه چراغ های سولار این است که این جنس در برابر گرما و سرما مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد و به راحتی نمی شکند به علاوه جنس پلی کربنات می تواند از خود نور کمی ساطع کند که باعث می‌شود بدنه چراغ نیز کاملا مشخص باشد و در تاریکی بدرخشد.
  4. جنس پلاستیکی: در برخی از موارد از جنس پلاستیکی برای بدنه چراغ سولار استفاده می شود البته استفاده از این محصول به عنوان ماده اولیه برای بدنه چراغ سولار چندان رونق و رواج ندارد اما می توان استفاده از آن را به عنوان یکی از گزینه های پیش رو دانست. جنس پلاستیک مقاومت نسبتا خوبی دارد اما مهمترین مشکل آن این است که در برابر نور خورشید تغییر رنگ میدهد.

نقد و بررسی اجمالی مدل های مختلف چراغ سولار

نقد و بررسی اجمالی مدل های مختلف چراغ سولار چراغ سولار دارای مدل های متنوع و گوناگونی است که هر یک برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد به صورت کلی اگر بخواهیم این محصول را به مدلهای مختلف تقسیم کنیم می‌توان آن را در دو دسته و گروه زیر قرار داد:

  1. چراغ سولار ثابت: این محصول همانطور که از نامش پیداست دارای نور کاملاً ثابت است و در تمام ساعات شب نور آن به صورت کامل ثابت است و می تابد. چراغ سولار ثابت دارای ساختاری است که در ابتدا نور را شناسایی می‌کند و در طول روز نور را به خود جذب می کند بلافاصله بعد از تاریک شدن هوا این محصول کم کم متوجه غروب هوا و تاریک شدن می شود و سپس روشن شده و نور می تاباند. چراغ سولار ثابت برای موارد متعدد مورد استفاده قرار می گیرد برای مثال استفاده از آن در باغچه، حیاط، باغ و غیر رونق و رواج بسیار زیادی دارد و انواع متنوع آن در اندازه های مختلف برای مصارف بزرگ و کوچک استفاده می شود.
  2. چراغ سولار چشمک زن: این محصول دارای پتانسیلی است که در صورت تاریک شدن هوا چشمک می زند و به صورت خودکار کار می کند. چراغ سولار چشمک زن دارای درجه های چشمک زنی متفاوتی است اما در اکثر موارد این محصول به گونه ای طراحی می شود که در یک ثانیه روشن و خاموش شود. استفاده از این محصول برای مواردی مانند دکل هایی که دارای اندازه بزرگ و بالاتر از ۳۰ متر هستند رواج زیادی دارد و به دلایل مختلف به خصوص برای سهولت حمل و نقل هوایی انجام می شود.

روش های مهم حمل و نقل برای صادرات چراغ سولار

در کشور ایران انواع متنوعی از چراغ سولار باغچه ای دیواری و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر یک استفاده های مخصوص به خود را دارد و کشور ایران به عنوان تولید کننده برتر این محصول نه تنها آن را در داخل خود کشور مورد استفاده قرار می دهد بلکه آن را به سایر کشورها نیز صادر می کند.

در هنگام صادرات چراغ سولار یکی از مسائل مهم روش حمل و نقل آن است. چراغ سولار در جنس های مختلف معمولاً در برابر ضربات تا حدودی مقاومت نشان می‌دهد اما اگر ضربه بیش از اندازه سفت باشد می‌شکند و دیگر قابل استفاده نیست به همین دلیل در هنگام صادرات و حمل و نقل محصول باید حتماً به بسته‌بندی آن توجه ویژه‌ای شود و بسته بندی محصول به گونه ای انتخاب شود که امکان شکستن آن تا حدود ممکن کاهش پیدا کند.

اگر بخواهیم به روش های مهم حمل و نقل برای صادرات چراغ سولار اشاره کنیم در مرحله اول باید گفت مهمترین روش حمل و نقل محصول استفاده از روش های زمینی برای حمل و نقل است که در آن محصول مورد نظر با استفاده از کامیون و یا تریلر های مخصوص به مقصد می رسد. استفاده از این روش برای صادرات محصولاتی که قرار است به کشور هایی که مرز مشترک با کشور ایران دارند صادر شود، رواج بیشتری دارد و معمولاً کشورهایی مانند عراق که دارای مرز مشترک با کشور ایران هستند توسط حمل و نقل زمینی محصولات خود را دریافت می کنند.

دومین روش برای صادرات محصول استفاده از حمل و نقل هوایی است. استفاده از این روش برای صادرات چراغ سولار به کشورهایی مانند کشورهای اروپایی رواج زیادی دارد و به صورت کلی کشورهایی که دارای مرز مشترک با کشور ایران نیستند می‌توانند با استفاده از این روش به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و مشتری صادرات کشور ایران باشند.

بدیهی است که در صادرات هوایی محصول هزینه حمل و نقل افزایش پیدا می‌کند و به مراتب هزینه صادرات نیز بالاتر می‌رود به همین دلیل کشور ایران در اکثر موارد محصولات را به کشورهای همسایه صادر می کند و آن را با قیمت تمام شده مناسب به فروش می رساند.

فروش ویژه چراغ سولار با بهترین کیفیت در بازار

فروش ویژه چراغ سولار با بهترین کیفیت در بازار فروش ویژه چراغ سولار در بازار با تضمین دو مورد زیر انجام می شود:

  1. در فروش ویژه قیمت محصول کاملاً پایین و مقرون به صرفه است به همین دلیل می‌توان گفت فروش ویژه با تضمین قیمت مناسب انجام می‌شود و مشتریان با خرید از فروش ویژه می توانند به محصول با قیمت کاملا اقتصادی دسترسی پیدا کنند.
  2. دومین موردی که در فروش ویژه به صورت کامل تضمین می‌شود کیفیت محصولات هست یعنی زمانیکه محصول مورد نظر را خریداری می کنید حتماً در مورد کیفیت آن اطمینان خاطر خواهید داشت زیرا محصول دارای گارانتی و یا ضمانت نامه است که در صورت خرابی زود هنگام محصول می توانید از ضمانت نامه استفاده کنید به همین دلیل می‌توان گفت خرید از فروش ویژه دارای مزایای زیادی است.

برای خرید محصول مورد نظر خود از فروش ویژه می توانید با چند کلیک ساده محصول مورد نظر خود را از طریق سایت اینترنتی ما خریداری کنید و آن را با کیفیت بسیار بالا در اختیار داشته باشید برای این خرید می توانید در ابتدا عکس های مربوط به محصولات و سایر مشخصات آنها را بررسی کنید و بعد از مشاهده قیمت قیمت محصول را پرداخت نموده و سپس محصول مورد نظر خود را در محلی که می خواهید تحویل بگیرید.

عرضه مستقیم چراغ مدل سولار در سراسر کشور

تولید کنندگان مختلفی در سراسر نقاط ایران به فروش انواع مختلف چراغ سولار می‌پردازند و محصول را در سراسر کشور در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند به همین دلیل افرادی که می‌خواهند به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند می توانند به آسانی و با استفاده از عرضه مستقیم محصول مورد نظر خود را خریداری نموده و استفاده کنند.

در عرضه مستقیم قیمت تمام شده محصول برای مشتریان کاملاً مناسب و مقرون به صرفه است و به همین دلیل مشتریان مختلف با کمترین هزینه ممکن محصول را خریداری کرده و استفاده می کنند.

یکی از مهمترین مزایای خرید از عرضه مستقیم این است که در عرضه مستقیم محصولات در انواع متنوع به بازار عرضه می شود و خریداران می توانند با خرید مستقیم از تولید کنندگان به طیف گسترده‌ای از محصولات دسترسی پیدا کنند اما مهمترین مشکل عرضه مستقیم را می‌توان این مورد دانست که این عرضه معمولاً به صورت عمده انجام می شود و خریدارانی که قصد خرید به صورت جزئی دارند در اکثر موارد نمی توانند در عرضه مستقیم محصول خود را خریداری کنند.

در برخی از موارد محصولاتی که برای عرضه مستقیم در نظر گرفته می‌شوند از جمله محصولات خارجی و وارداتی هستند. در این گونه موارد واردکنندگان محصول حتماً باید عرضه مستقیم را انجام بدهند و بلافاصله بعد از واردات محصولات را در اختیار مشتریان قرار بدهند و دست واسطه‌ها و دلالان را در زمینه فروش محصولات به صورت کامل کوتاه کنند.

توزیع بی واسطه چراغ سولار با بیشترین میزان نوردهی

توزیع بی واسطه چراغ سولار با بیشترین میزان نوردهی چراغ سولار دارای کیفیت های متفاوت و به طبع دارای میزان نوردهی متفاوت است به همین دلیل کیفیت بالای محصول حتما باید مورد نظر قرار بگیرد و محصول مورد نظر از انواع با کیفیت و کاملا اقتصادی خریداری شود.

افرادی که به دنبال خرید محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند بهتر است محصول مورد نظر خود را از توزیع بی واسطه چراغ سولار با بیشترین میزان نوردهی خریداری نمایند و علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها محصولی با کیفیت بالا در اختیار داشته باشند زیرا در توزیع بی‌واسطه معمولاً قیمت محصولات در حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد کمتر از قیمت های موجود در بازار است و تمامی واسطه ها و دلالان به صورت کامل در زمینه فروش محصولات حذف شده‌اند.

سایت ما به عنوان یکی از پایانه های توزیع بی واسطه یک چراغ سولار با بیشترین میزان نوردهی کیفیت محصولات را به صورت کامل تضمین می نماید به علاوه در سایت اینترنتی ما قیمت محصولات کاملا مناسب و اقتصادی و به صرفه هستند و مشتریان می توانند به محصولی با قیمت کاملا مناسب دسترسی پیدا کنند و به صورت ۲۴ ساعت در شبانه روز محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

با خرید محصول از سایت اینترنتی ما به طیف گسترده‌ای از محصولات دسترسی خواهید داشت و چراغ های بزرگ و کوچک در اختیار شما قرار می گیرند به همین دلیل می توانید با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را سفارش داده و خریداری نمایید. برای خرید محصول مورد نظر خود قیمت و عکس محصولات را در داخل سایت ما مشاهده نمایید و سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید در این صورت در زمان خرید محصول نیز تا حدود زیادی صرفه‌جویی می‌شود و دیگر نیازی به حمل و نقل و صرف زمان زیاد برای خرید محصولات نخواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *