در سال های اخیر نمونه از لامپ ها به نام ال ای دی وارد بازار شده است. آیا با این لامپ ها آشنایی دارید؟ می دانید تفاوت آن ها با لامپ های کم مصرف چیست؟ و چه کاربرد هایی در صنعت دارند؟ چراغ ال ای دی یک دیود نورانی است که در بخش های مختلف  صنعتی و تولیدی کاربردهای زیادی دارد. لامپ های ال ای دی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها برای بخشی از صنعت کاربرد دارد. این لامپ ها نسبت به لامپ های کم مصرف انرژی کمتری را مصرف می کنند. لامپ ال ای دی در سال های اول تولید کاربردهای محدودی داشت اما امروزه دامنه کارایی این لامپ بسیار افزایش یافته است. این چراغ در انواع نواری، شاخه ای، حبابی و هالوژنی تولید می شوند. قیمت چراغ ال ای دی نواری در مقایسه با نمونه های دیگر لامپ ها بیشتر است ولی در مقایسه با کاربردی بودن و مصرف انرژی که دارند بسیار به صرفه است. 

قیمت چراغ ال ای دی نواری | توزیع عمده انواع لامپ در بازار

مشخصات انواع ال ای دی نواری تکنوتل

مشخصات انواع ال ای دی نواری تکنوتل

 یکی از انواع چراغ های ال ای دی که در کارخانه های سازنده تولید می شوند و کاربرد زیادی نیز در بخش صنعت دارند ال ای دی های نواری هستند. این لامپ ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند. حتی امروزه می توان از این محصول در طراحی فضای داخلی ساختمان ها نیز استفاده کرد. در سال های گذشته تنوع رنگ ال ای دی بسیار افزایش یافته است و این موضوع باعث بالا رفتن کاربرد و کارایی آن ها نیز می شود. برخی افراد با استفاده از این چراغ ها یک تنوع چشم گیر به منزل خود می دهند. یکی از نمونه های جدید و مدرن چراغ های ال ای دی، ال ای دی کنترل دار است که طراحی متفاوتی با نمونه های دیگر دارد. اس ام دی زیر کابینتی نیز یکی از نمونه های کاربردی این محصول در فضای داخلی ساختمان ها است. 

کاربرد انواع ال ای دی های نواری

کاربرد انواع ال ای دی های نواری

شاید رایج ترین و معمولی ترین استفاده از لامپ های ال ای دی نواری در نور مخفی ها باشد. ال ای دی های نواری کاربرد زیادی در نورپردازی ها دارد و از زیباترین نمونه هایی است که می توان در فضاهای داخلی از آن به عنوان نورپرداز استفاده کرد. ال ای دی شاخه ای نیز کاربرد مشابه ال ای دی های نواری دارد. قیمت چراغ ال ای دی نواری در سال های گذشته نوسان زیادی را تجربه کرده است و برای خرید آن باید از قیمت روز این محصول مطلع بود.  جهت اطلاع از قیمت چراغ ال ای دی نواری، مشتریان می توانند از فروشگاه های اینترنتی استفاده کنند. 

مرکز فروش بهترین ال ای دی های کم مصرف

مرکز فروش بهترین ال ای دی های کم مصرف

یکی از مراکز فروش فعال در زمینه عرضه انواع لامپ و چراغ ها، مرکز فروش ال ای دی است. این لامپ ها تحول بزرگی در دنیای نور و نورپردازی ایجاد کردند. در مرکز فروش بهترین ال ای دی های کم مصرف، نمونه های زیادی از این چراغ ها را می توان مشاهده کرد که هر کدام از آن ها شکل و کاربرد خاص خود را دارند. ال ای دی ضدآب از مدرن ترین تولیدات لامپ های ال ای دی است. 

لیست قیمت انواع ال ای دی نواری

لیست قیمت انواع ال ای دی نواری

یکی از پرکاربردترین نمونه های ال ای دی در زمینه نور و نورپردازی ال ای دی نواری است. در طراحی نور مخفی های ساختمانی از این نمونه بسیار استفاده می شود. لیست قیمت انواع  ال ای دی نواری در سال های گذشته قیمت های زیادی را به خود دیده است چون قیمت این لامپ ها بر حسب هزینه تمام شده تولید آن ها تعیین می شود.نرخ فروش چراغ های ال ای دی نواری در نمایندگی های فروش این محصول می تواند قیمت به صرفه و مناسبی باشد. ضمن اینکه این امکان برای خریداران وجود دارد که این چراغ ها را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *