یکی از لامپ هایی که از چندین سال پیش تولید و روانه بازار شده است، لامپ کم مصرف می باشد که در شکل ها و مدل های گوناگونی وجود دارد. این لامپ باعث شده که دیگر مردم به دنبال لامپ های قدیمی نباشند و همیشه برای خرید لامپ کم مصرف جدید اقدام کنند. چون، لامپ های کم مصرف ماندگاری بالاتر و میزان روشنایی بیشتری دارند. برای همین، مراکز مختلف در تلاش اند تا خریداران را در زمینه کیفیت راضی نموده تا آن ها بتوانند با بالاترین کیفیت لامپ مورد نظر خود را تهیه کنند.لامپ کم مصرف جدید با بالاترین کیفیت

خرید انواع لامپ کم مصرف از شرکت های تولید کننده

خرید انواع لامپ کم مصرف از شرکت های تولید کنندهلامپ های کم مصرف انواع مختلفی دارند و تنوع در مدل، برند، کیفیت و اندازه آن ها روز به روز افزایش می یابد. شرکت های تولید کننده هر کدام در تولید این لامپ ها جدیدترین فناوری را در پیش می گیرند تا بتوانند نیاز بازار را تامین سازند.

خرید این لامپ از مراکز زیادی انجام می شود که از لامپ های کم مصرف پرفروش در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لامپ ادیسونی کم مصرف
  • لامپ کم مصرف ۵۰ وات
  • لامپ کم مصرف طرح گل
  • لامپ کم مصرف هالوژنی
  • لامپ کم مصرف گرد

تنوع در نوع مدل این لامپ بسیار زیاد است که مشتری به راحتی می تواند طرح دلخواه خود را از شرکت های تولیدی و نمایندگی ها سفارش دهد.

قیمت خرید جدید ترین مدل های لامپ کم مصرف

قیمت خرید جدید ترین مدل های لامپ کم مصرف لامپ کم مصرف چیست و قیمت خرید این لامپ ها در بازار چگونه است؟ بیشتر شماها اسم لامپ کم مصرف را شنیده اید و آن را استفاده کرده اید.

این لامپ انرژی برق کمتری را مصرف می کند و طول عمر بیشتر نسبت به لامپ های رشته ای دارد.

 لامپ با قیمت های گوناگونی به فروش می رسد، چون تنوع در مدل های آن زیاد به چشم می خورد و عواملی مثل، کیفیت، برند، مدل و … می تواند بر قیمت های آن تاثیر گذار باشد.

بنابراین، اگر می خواهید از قیمت لامپ کم مصرف در جدیدترین مدل اطلاع پیدا کنید، با این نمایندگی ارتباط بگیرید.

نمایندگی های فروش لامپ کم مصرف در تهران

نمایندگی های فروش لامپ کم مصرف در تهرانفروش لامپ کم مصرف در تهران بیشتر از طریق نمایندگی ها انجام می شود. زیرا، امروزه شرکت های تولید کننده برای خود نمایندگی هایی را دارند تا بتوانند محصولات خود را به دست مشتریان برسانند.

یکی از لامپ های کم مصرف، مهتابی ال ای دی دیواری است که تولید آن از سالها دور انجام می گرفته و تا به امروز هم فروش خود را در بازار از دست نداده.

قیمت لامپ ال ای دی مهتابی و دیگر لامپ های کم مصرف در نمایندگی ها مناسب تر و بصرفه تر از بازار است، چون آن ها بدون واسطه این محصول را به فروش می رسانند.

بازار خرید و فروش لامپ کم مصرف جدید در تهران

بازار خرید و فروش لامپ کم مصرف جدید در تهرانلامپ هالوژن سقفی یکی از جدیدترین لامپ های کم مصرف است که خرید و فروش آن در بازار تهران بسیار داغ است. این لامپ از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد.

قیمت هالوژن سقفی نسبت به بعضی از لامپ های کم مصرف دیگر مناسب تر بوده و زیبایی خاصی را به خانه ها و مکان های دیگر می دهد.

برای همین، باعث شده مردم به دنبال لامپ کم مصرف در مدل های جدید و شیک باشند تا بتوانند علاوه بر کاهش مصرف برق، به زیبایی منزل خود هم کمک کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *