لامپ led ادیسون

لامپ ادیسونی حالت جامد است که از دیود نورافشان برای روشنایی، استفاده می‌کند. این لامپ‌ها که در ابتدا بیشتر به عنوان یک چراغ قرمز رنگ در درون دستگاه‌های الکترونیکی کاربرد داشتند، با توجه به مصرف برق کم نسبت به سایر لامپ‌ها، عمر بسیار بالا و فناوری جدید ساخت به رنگ‌های دیگر توانسته‌اند جای خود را در صنعت روشنایی در دنیا باز کنند.لامپ‌های کارایی و طول عمر و بازده انرژی بالایی دارند که چند برابر لامپ‌های رشته‌ای است و از دیگر لامپ‌های فلورسنت به شکل قابل ملاحظه ای کارآمدتر هستند. ادعا شده که آنها حتی قادر به انتشار بیش از ۳۰۰ لومن در هر وات توسط برخی از تولیدکنندگان هستند. پیش‌بینی می‌شود که بازارش در دهه آینده بیش از دوازده برابر شود؛ و این رقم از ۲ میلیارد دلار در آغاز سال ۲۰۱۴ تا ۲۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ رشد سالیانه ۲۵٪ داشته باشد. در شاخص بهبود راندمان مصرف نیز از سال ۲۰۱۶ به بعد، میزان مصرف انرژی به حدود ۱۰ درصد میزان مصرف لامپ‌های رشته‌ای رسیده است.

لامپ led ادیسون / ارائه کننده با کیفیت ترین محصولات روشنایی

انواع لامپ led و موارد استفاده آن

انواع لامپ led و موارد استفاده آنمهتابی led دیواری

لامپ led سه بعدی

• مناسب برای روشنایی منازل، اتاق نشیمن، هتل‌ها،رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، مراکز تجاری، فروشگاه‌ها و موزه‌ها
شرایط استفاده:
• قابل استفاده در شرایط محیطی سرد، خشک و مرطوب
• اطمینان حاصل نماییدکه نصب یا تعویض این محصول در گستره ولتاژ مناسب صورت گرفته است.
• این محصول را با تجهیزات کنترل‌کننده نور (Dimmer) استفاده نکنید.
• در زمان نصب، تعویض و تمیز کردن محصول، جریان برق را قطع نمایید.
• از جداسازی اجزاء، تعمیر و یا تغییر در محصول خودداری نمایید.

نمایندگی و پخش انواع لامپ ادیسونی

نمایندگی و پخش انواع لامپ ادیسونیقیمت لامپ led

یکی از ایده‌های جدید در حوزه نورپردازی، بازگشت لامپ‌های تنگستن رشته‌ای و ابداع لامپ‌های LED فیلامنتی است که با نام “ادیسونی” مشهور شده‌اند و امروزه بیشتر برای کاربردهای دکوراتیو استفاده می‌شوند.
لامپ‌های LED ادیسونی پارس شهاب با حبابی به رنگ کهربا، ترکیبی از تکنولوژی مدرن با لامپ‌های رشته‌ای قدیمی است. این لامپ‌ها با انواع حباب‌ها، طراحی اشکال مختلف رشته‌های فیلامنتی، دمای رنگ بسیار بالا ( 2200k)، بهره‌وری انرژی بسیار عالی، تداعی‌گر نور لامپ‌های رشته‌ای قدیمی است.

واردات و صادارت مهتابی led

واردات و صادارت مهتابی led

از آنجا که امروزه توجه به نورپردازی فضا در بین افراد به خصوص طراحان داخلی افزایش یافته است بنابراین ایده های جدید و نوینی جهت نورپردازی مطرح شده است که می توان با استفاده از آنها محیط منزل یا محل کار خود را دگرگون نمود در همین راستا لامپ های جدیدی به بازار وارد شده اند که در توان ها و مدل های مختلفی تولید می شوند و مشتریان می توانند متناسب با محل مورد نیاز خود یکی از انواع لامپ ها را انتخاب نمایند. لامپ های فیلامنتی یا لامپ های ادیسونی در دسته لامپ های زیبایی قرار دارند که این روزها استفاده از آنها گسترش یافته است زیرا علاوه بر ظاهر زیبا می توانند نور مناسبی را نیز در فضا منتشر سازند.

خرید و فروش انواع لامپ های با کیفیت

خرید و فروش انواع لامپ های با کیفیت خرید عمده لامپ led

لامپ های ادیسونی یا لامپ های فیلامنتی مدت زیادی نیست که رایج شده اند اما در همین مدت کوتاه در بسیاری از طراحی های داخلی و دکوراسیون فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند زیرا با استفاده از این لامپ ها می توان طرح های خلاقانه ای ایجاد کرد و جلوه خاصی به فضا بخشید .انواع لامپ فیلامنتی ال ای دی یا لامپ های تنگستنی به عنوان المان دیزاین و تزئین فضا به کار می روند و دارای حباب هایی با اشکال مختلف هستند که از هرکدام می توان جهت نورپردازی استفاده کرد.

قیمت روز لامپ led نواری

قیمت روز لامپ led نواریلامپ led نواری

به طور کلی اگر بخواهیم ساختمان لامپ های فیلامنت دار را مورد بررسی قرار دهیم درمی یابیم که این محصولات از جدیدترین لامپ ها هستند که در واقع در دسته لامپ های LED قرار می گیرند ولی کمتر گرم می شوند همچنین از لحاظ ظاهر و نور شکل زیبایی دارند و نسبت به لامپ های رشته ای قدیمی مصرف برق کمتری دارند. از انواع لامپ های فیلامنتی یا لامپ های ادیسونی می توان در لوسترها ، دکور منازل ، نورپردازی محیط های مختلف و غیره استفاده کرد.لامپ تنگستنی (لامپ های ادیسونی) که در دسته انواع لامپ فیلامنتی قرار دارد و با نام لامپ ادیسونی نیز شناخته می شود برای نورپردازی های کلاسیک ساختمان یا نورپردازی های ترکیبی بسیار مناسب بوده و جلوه ای رویایی به محیط می دهد

سفارش عمده لامپ led ادیسون به صورت آنلاین

سفارش عمده لامپ led ادیسون به صورت آنلاینسفارش عمده

این لامپ ها به دلیل فانتزی بودن مصرف برق بالایی دارند بنابراین توصیه می شود جهت صرفه جویی در مصرف برق از انواع لامپ های ال ای دی به عنوان نور اصلی استفاده شود و لامپ های رشته ای تنگستنی به عنوان المان تزئین کننده محیط به کار روند. در استفاده از لامپ های ادیسونی باید به این نکته توجه نمود که در فضاهای کلاسیک و هنری نیمه تاریک به کار بردن این لامپ ها توصیه می شود به طور مثال بیشترین کاربرد انواع لامپ فیلامنتی یا لامپ تنگستنی نورپردازی کافی شاپ ها ، آتلیه های عکاسی ، اتاق خواب ها ، رستوران ها ، کافه ها و غیره می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *