لامپ های led، نسل نویی از ابزار روشنایی به شمار می روند. در قدیم از لامپ های پرمصرف استفاده می شد؛ ولی رفته رفته با پیشرفت فناوری در عرصه الکتریسته، شاهد ورود این نوع از لامپ ها به بازار بودیم. این لامپ ها باعث شدند تا مصرف بسیار پایین بیاید و انرژی کمتری مصرف شود. 

لامپ های ال ای دی در انواع مختلفی تولید می شوند. یک از این مدل ها لامپ led ریموت دار رنگی است. از سری لامپ های جدید به شمار می رود و کارایی های متفاوتی دارد. 

برای خرید این نوع از لامپ می توانید به مغازهای الکتریکی سر بزنید.

لامپ led ریموت دار رنگی | روشنایی منزل خود را با این محصولات تکمیل کنید

لامپ led ریموت دار رنگی

لامپ led ریموت دار رنگیلامپ led جدید، کارایی های زیادی دارد. این نوع لامپ 16 رنگ هم دارای می باشد. لامپ رنگی کنترل دار ویژگی های زیادی دارند که می توان به این موارد اشاره کرد:

  • استفاده برای دکوراسیون اتاقا خواب، سالن های مهمانی و …
  • دارای دکمه های مختلف برای تنظیم نور
  • کم مصرف
  • استاندارد
  • تنظیم روشنایی از راه دور 
  • تغییر رنگ بین 16 رنگ
  • مناسب برای چراغ کنترلی منزل 
  • عمر طولانی
  • و دارای ریموت کنترل 

این لامپ ها را می توانید به راحتی در هر گوشه از خانه که نشسته اید، توسط ریمورت، کنترل کنید. 

خرید انواع لامپ led ریموت دار رنگی با قیمت مناسب

خرید انواع لامپ led ریموت دار رنگی با قیمت مناسب خرید لامپ های led ریموت دار در انواع مختلف و با قیمت مناسب از وب سایت های اینترنتی میسر است. شما می توانید به فروشگاه های آنلاین سر بزنید. در این فروشگاه ها انواع مختلفی از این سری لامپ ها به فروش می رسد. 

برای یک خرید آسان و همچنین متنوع، بهترین گزینه فروشگاه های آنلاین است. شما دیگر نیازی نیست دنبال فروشگاه ها در سطح شهر بگردید و وقت و هزینه اضافه نمایید. 

خرید آسان و راحت انواع لامپ ال ای دی ریموت دار را با قیمت مناسب از فروشگاه های آنلاین تجربه کنید. 

مراکز فروش انواع لامپ ای ای دی در شهر های شما

مراکز فروش انواع لامپ ای ای دی در شهر های شمامراکز فروش انواع لامپ ال ای دی در هر شهری، بازارهایی هستند که لوازم الکترونیکی در آن به فروش می رسند. شما می توانید در هر گوشه از ایران این بازارها را در قالب بزرگ و فروشگاه پیدا نموده و لامپ مورد نظر خود را خریداری کنید.

در فروشگاه های این مراکز لامپ لیزری ریموت دار، سرپیچ لامپ ریموت دار، چراغ زیرپایی ریموت دارد و سایر لامپ های ال ای دی جدید عرضه می شوند. 

این مراکز به راحتی قابل دسترس هستند و می توانید با مراجعه به اینترنت نشانی و یا شماره تلفن ها را پیدا کنید. در این مراکز نمایندگی‌های شرکت‌های تولیدکننده هم فعال‌اند.

لیست قیمت انواع لامپ led ریموت دار رنگی

لیست قیمت انواع لامپ led ریموت دار رنگیبرای این که از قیمت انواع لامپ ال ای دی تازه اطلاع حاصل کنید، بهتر است به فروشگاه های سطح شهر مراجعه نمایید. این فروشگاه ها لیست قیمت انواع این لامپ ها را در اختیارتان خواهند گذاشت. آنها همچنین قیمت چراغ کوچک ریموت دار را هم اعلام خواهند کرد. 

در وب سایت های مختلف اینترنتی هم لامپ ال ای دی ریموت دار رنگی به قمیت های مختلفی به فروش می  رسد. در این جا به قیمت های این لامپ ها اشاره می نماییم:

  • قیمت ال ای دی ریموت دار: 36700 تومان
  • قیمت لامپ ریموت دار: 29000 تومان
  • قیمت لامپ پایه هالوژنی ریموت دار: 59000 تومان 

فروش عمده انواع محصولات روشنایی بخش

فروش عمده انواع محصولات روشنایی بخش فروش عمده انواع محصولات روشنایی بخش، را مراجع زیر انجام می دهند: 

  1. کارخانه ها: پس از تولید انواع لامپ ها، تولیدکنندگان آن را به صورت عمده به بازار عرضه می دارند. 
  2. نمایندگی ها و فروشگاه ها: بیشتر نمایندگی ها امروزه در کار پخش و فروش هستند. این فروشگاه ها به نوعی در کار توزیع عمده محصولات کارخانه هم می باشند. 
  3. اینترنت: وب سایت هایی که از سوی شرکت های تولید کننده راه اندازی شده هم محصولات را سفارش عمده محصولات را می پذیرند. آن ها در این وب سایت ها شماره تماس و ایمیل ارائه کردند که از این طریق می توان با آن ها تماس گرفت و خرید عمده انواع محصولات روشنایی بخش را انجام داد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *