چراغ خورشیدی خانگی از ابزارهای تامین کننده روشنایی است که قابلیت حمل داشته و برای ایجاد نورپردازی در حیاط، باغچه و باغ مورد استفاده قرار می گیرد همچنین این محصول در نوع خانگی آن برای محیط داخل ساختمان نیز کاربرد دارد و با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین روشنایی را ایجاد می کند؛ بهترین چراغ خورشیدی خانگی با تضمین کیفیت و اصالت کالا توسط مرکز فروش آن با قیمتی مناسب عرضه می شود و مشتریان از طریق این مرکز سفارش هر تعداد از این چراغ را انجام می دهند.

مرکز فروش چراغ خورشیدی خانگی با تضمین کیفیت و اصالت کالا

با اجزای تشکیل دهنده چراغ خورشیدی آشنا شوید

با اجزای تشکیل دهنده چراغ خورشیدی آشنا شوید چراغ خورشیدی انرژی موجود در نور خورشید را دریافت کرده و آن را به انرژی روشنایی تبدیل می کند همچنین این وسیله قادر به تبدیل نور خورشید به جریان الکتریسیته بوده و حتی ذخیره سازی آن را نیز می تواند انجام دهد تا در موقع نیاز آن را استفاده کند.

چراغ های خورشیدی که به چراغ سولار نیز معروف هستند نور خورشید را در طول روز جمع آوری کرده و در شب آن را به روشنایی تبدیل می کنند؛ این محصول به هیچ نوع کابل کشی نیاز ندارد و بیشترین کاربرد را در مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد خواهد داشت.

امکان نصب این چراغ ها بر روی پایه وجود دارد اما بر روی ستون و دیوار نیز نصب می شود همچنین طراحی آنها به گونه ای انجام شده که به صورت اتوماتیک عمل می کند و در صورت تاریک شدن محیط، روشن شده و اطراف خود را به شعاع مشخصی از تاریکی خارج می نمایند.

اجزاء تشکیل دهنده این چراغ ها از لامپ ال ای دی، باتری قابل شارژ و سلول خورشیدی است و به این ترتیب ساختار بسیار ساده ای دارد و نور خورشید با تابیدن بر پنل خورشیدی باعث ایجاد جریان الکتریسیته در آن شده که این جریان در باتری ذخیره می شود و در موقع لزوم جریان به لامپ منتقل شده تا روشنایی ایجاد گردد.

لامپ ال ای دی موجود در این چراغ ها از روشنای فوق العاده بالایی برخوردار است و این چراغ بر خلاف انواع لامپ های مهتابی و خیاری طول عمر بسیار زیادی دارد بنابراین مدت زمان استفاده از این لامپ ها بسیار زیاد است و تعویض بسیار دیر هنگامی خواهند داشت.

هر یک از اجزای تشکیل دهنده این محصول به صورت جدا از هم نیز قرار می گیرد به طوری که در برخی موارد پنل خورشیدی در فضای بیرون از ساختمان نصب می شود و لامپ روشنایی آن در داخل قرار می گیرد و به این ترتیب این محصول به عنوان یک وسیله روشنایی خانگی کاربرد زیادی دارد که برای نورپردازی بخش‌های داخلی از جمله راهروها از آن استفاده می شود.

معرفی مدل های مختلف چراغ خورشیدی در بازار

چراغ های خورشیدی گزینه بسیار مناسبی برای روشنایی در فضاهای باز و بسته هستند که معمولاً در طول تابستان به علت تابش زیاد نور خورشید کمترین مشکل از نظر تامین روشنایی توسط آنها وجود ندارد اما گاهی در زمستان و در برخی مناطق به علت نبود نور کافی خورشید ممکن است نتوان به مدت طولانی از آنها استفاده نمود با این وجود هزینه تولید روشنایی توسط آنها بسیار پایین است و گزینه فوق‌العاده‌ای برای استفاده در بسیاری از مکان ها هستند.

مدل های مختلفی از چراغ یا پروژکتور خورشیدی وجود دارد که هر یک از آنها از برخی جهات با همدیگر دارای اختلاف هایی هستند که در زیر به چند مورد از آنها به طور خلاصه اشاره می شود :

چراغ خورشیدی ۲۵ وات : این چراغ توانایی روشن نمودن فضا تا۵۰ متر مربع را دارد و پنل خورشیدی آن به صورت جدا می باشد همچنین دارای کابل مخصوص ضد آب است که رابط بین پنل و لامپ و باتری آن است همچنین جنس بدنه این چراغ از آلومینیوم است و طراحی ساده و در عین حال بسیار زیبایی دارد علاوه بر این دارای ریموت بوده که برد آن به ۱۰ متر نیز می رسد و از آن برای تنظیم روشنایی چراغ استفاده می شود.

چراغ خورشیدی ۵۰ وات : این چراغ دارای پنل ۵۰ واتی است و تا ۷۰ متر مربع را نور دهی می کند همچنین پنل نیز به صورت جدا بوده و کابل ۵ متری ای دارد و ریموت کنترل آن تا ۸ متر توانایی تنظیم مقدار نور دهی چراغ را دارد و از نظر طراحی به گونه ای ساخته شده که کمترین میزان داغ شدگی را خواهد داشت به همین دلیل احتمال سوختن لامپ و پریدن فیوز به کمترین مقدار ممکن می رسد.

چراغ خورشیدی ۱۵۰ وات : این چراغ دارای پنل خورشیدی ۲۰ وات است و باتری آن از نوع لیتیوم می باشد همچنین جنس بدنه از آلیاژ آلومینیوم بوده و برای شارژ کامل باتری به ۶ ساعت زمان نیاز است در مقابل تا ۱۲ ساعت از خود نور پخش می کند؛ این محصول برای فضاهای تا مساحت ۱۵۰ متر مربع مناسب بوده و امکان تعویض باتری آن نیز وجود دارد.

چراغ خورشیدی عدسی دار ۳۰۰ وات : این چراغ دارای پنل ۴۵ واتی است و بدنه آلومینیومی و باتری لیتیومی دارد که با داشتن ریموت کنترل امکان تنظیم نور آن به راحتی فراهم است همچنین در هوای ابری نیز قدرت جذب نور خورشید را دارد و تا ۳۰۰ مترمربع را تحت پوشش قرار می دهد.

چراغ خورشیدی دیواری : این چراغ نصب فوق العاده راحتی بر روی دیوار دارد و از وزن سبک به همراه طول عمر زیاد برخوردار می باشد همچنین نیازی به کابل نداشته و کلید روشن خاموش نیز ندارد علاوه بر این دارای خاصیت ضد آب است.

چراغ خورشیدی دوشاخه : این چراغ از طراحی مدرنی برخوردار است و هیچ نوع کلید و پریزی در آن وجود ندارد همچنین نیازی به سیم کشی ندارد؛ این محصول کاملاً هوشمند است و و پنل حساس به نور آن فوق العاده قوی می باشد علاوه بر این ضد آب بوده و ضد گرد و غبار نیز می باشد.

چراغ خورشیدی دکوراتیو : این چراغ محصولی فوق العاده به صرفه برای ایجاد روشنایی در فضای سبز و باغچه است که دارای بدنه استیل و ضد زنگ است همچنین گرد و غبار را به خود جذب نمی کند و در صورت شارژ کامل تا ۸ ساعت روشنایی از خود تولید می کند.

بررسی تاثیر نرخ ارز بر قیمت چراغ های خورشیدی

بررسی تاثیر نرخ ارز بر قیمت چراغ های خورشیدی قیمت چراغ های خورشیدی از عوامل زیادی تاثیر می پذیرد که یکی از آنها، نرخ هر یک از قطعات تشکیل دهنده آن است به طوری که این محصول بر اساس افزایش یا کاهش قیمت قطعات سازنده آن نوسان قیمت خواهد داشت و علت این مسئله نیز این است که برخی از قطعات آن از نوع وارداتی هستند که پنل خورشیدی یکی از مهم‌ترین آنها است.

این چراغ های روشنایی در داخل کشور تولید می شوند و ساخت سلول های خورشیدی آنها در کشور محدود بوده و به همین دلیل اکثر آن از طریق کشورهای دیگر وارد می شوند بنابراین نرخ این محصول به نرخ ارز وابستگی بسیار زیادی دارد.

باتری لیتیومی مورد استفاده برای این محصول نیز در برند های خارجی وجود دارد که در صورت مونتاژ این چراغ و استفاده از این باتری ها نرخ ارز بر نرخ باتری و در نهایت بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد بنابراین نرخ ارز یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار بر قیمت چراغ های خورشیدی در انواع خانگی و خیابانی است و به این ترتیب علیرغم این که تولید چراغ های خورشیدی ایرانی در داخل کشور صورت می‌گیرد اما قیمت آنها تاثیر پذیری زیادی از نرخ ارز دارد.

نرخ ارز در کشور ما هیچگاه نرخ دقیق و ثابتی نداشته و همیشه با نوسانات زیادی مواجه بوده است بنابراین محصولات وارداتی نیز تحت تأثیر نرخ ارز همیشه دچار نوسان قیمت می شوند که یکی از این کالاها چراغ خورشیدی است که در نمونه های وارداتی کاملاً وابسته به نرخ ارز است و در چراغ هایی که بخشی از آنها و به صورت قطعه وارداتی است نیز از نرخ ارز تاثیر می پذیرند.

چگونه می توانیم در صادرات چراغ خورشیدی پیشتاز باشیم؟

تولید چراغ های خورشیدی در کشور طی چند سال اخیر بیشتر شده است و کارخانه ها و کارگاه های متعددی در زمینه تولید و مونتاژ آن فعالیت می کند بنابراین تولید این محصول در داخل کشور صورت گرفته و امکان صادرات آن به کشورهای دیگر نیز فراهم است.

برای پیشتاز بودن در صادرات این چراغ باید توجه زیادی به کیفیت آن انجام شود چون هر چه کیفیت این محصول بیشتر باشد طرفداران و خریداران زیادی خواهد داشت و برای این کار باید از قطعات درجه یک و با کیفیت در ساخت چراغ استفاده کرد.

صادرات این محصول نیازمند داشتن قیمت مناسب نسبت به برند های دیگر است به طوری که این محصول وقتی فروش خوبی در خارج کشور خواهد داشت که در عین داشتن کیفیت مناسب از قیمت خوبی نیز برخوردار باشد و به این ترتیب در مقایسه با رقبای دیگر خود نظر خریداران را به خود جلب کند زیرا آنچه باعث موفقیت در صادرات چراغ خورشیدی می شود ارائه محصولی با کیفیت و ارزان تر است که در این صورت بازار فروش بهتری برای آن انتظار می رود.

صادرات این محصول همچنین نیازمند دسترسی سریع خریداران به محصول سفارشی است و خریدار خارجی پس از انتخاب چراغ خورشیدی ایرانی باید در کمترین زمان آن را به دست آورد که خوشبختانه تعدد مرزهای ایران با کشورهای مختلف این امکان را به راحتی فراهم آورده است و فراوانی گمرکات بین ایران و همه کشورهای همسایه باعث می شود که محصول در حداقل زمان به دست مشتری برسد.

سفارش خرید چراغ خورشیدی خانگی با کمترین قیمت

سفارش خرید چراغ خورشیدی خانگی با کمترین قیمت بهترین چراغ خورشیدی خانگی با کمترین قیمت ممکن از فروشنده این محصول قابل تهیه است و این چراغ با کیفیت نیازهای مشتریان را به خوبی تامین خواهد کرد و چراغی با حداکثر روشنایی را در اختیار آنها قرار می دهد.

سفارش و خرید این چراغ به صورت اینترنتی قابل انجام است و مشتری این چراغ را از راه دور با مراجعه به همین سایت برای خود سفارش می دهد و به این صورت آن را به دست می آورد؛ سفارش عمده یکی از روش‌های بسیار مناسب برای تهیه هر چه ارزان تر این چراغ است و در کمترین زمان این محصول با حداقل قیمت به دست مشتری خواهد رسید تا نیاز وی به یکی از بهترین چراغ های خورشیدی جهت استفاده و فروش تامین شود.

در سفارش مستقیم این محصول هیچ واسطه ای دخیل نیست و این بر قیمت تمام شده چراغ فوق العاده تاثیر می گذارد و باعث می شود تا چراغ با نرخ ارزان تر از نمونه های وارداتی و دیگر فروشندگان به دست مشتری واقعی آن برسد.

عرضه مستقیم چراغ خورشیدی خانگی در سراسر کشور

چراغ خورشیدی خانگی در سراسر کشور و در عرضه مستقیم آن به خریداران ارائه می شود تا کسانی که در زمینه فروش انواع چراغ های روشنایی فعالیت دارند و فروشگاه ارائه این محصولات را مدیریت می کنند همچنین کسانی که صادر کننده چراغ به کشورهای همسایه هستند در این عرضه آن را ارزان تر به دست آورند.

عرضه مستقیم توسط تولیدکننده این محصول انجام می شود و قیمت هر یک از این چراغ ها بسیار مناسب خواهد بود تا به این ترتیب خریداران در صادرات این چراغ موفق‌تر عمل کنند؛ عرضه مستقیم نیازی به دخالت واسطه ها ندارد و به این شکل، خرید بسیار راحت انجام می شود و نیازی به حضور فیزیکی در محل فروش نیز نخواهد داشت و به همین دلیل قیمت تمام شده چراغ برای مشتری ارزان تر از خواهد بود.

در این روش عرضه قیمت‌ها به گونه‌ای اعلام می شود تا خریدار در فروش آن مشتریان خود را راضی کند و سود مناسبی نیز از فروش این چراغ شارژی قابل حمل برای خود به دست آورد تا به این شکل این روش عرضه باعث رضایت کامل دور طرف خریدار و فروشنده شود.

توزیع بی واسطه چراغ خورشیدی خانگی در معتبرترین فروشگاه

توزیع بی واسطه چراغ خورشیدی خانگی در معتبرترین فروشگاه معتبرترین فروشگاه توزیع بی واسطه چراغ خورشیدی خانگی در مشهد اقدام به ارائه باکیفیت ترین این محصول کرده است و مشتریان برای تهیه هر چه ارزان تر این چراغ از طریق فروشنده این فروشگاه می توانند اقدام کنند و بهترین این چراغ را با نرخی باورنکردنی برای خود به دست آورند.

توزیع بی واسطه این چراغ به تمام نقاط ایران و جهان انجام می شود و مشتریان داخلی و خارجی در ارتباط با فروشگاه مذکور از نمونه های و مدل های مختلف این محصول باخبر شده و ثبت سفارش آن را در کمترین زمان و با نرخ کم نهایی می کنند و این چراغ در مدل و کیفیت مورد نظر برای آنها رزرو شود.

این فروشگاه در برآورده کردن نیاز مشتریان و بدون دخالت واسطه ها به بهترین شیوه عمل نموده و آنها را به چراغ موردنظرشان می رساند که برای این کار از روش فروش اینترنتی و از همین وب سایت استفاده می کند که مشتری با مراجعه به آن همه چراغ ها را با عکس و مشخصات مشاهده کرده و بسیار ساده خرید را برای خود نهایی خواهد نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *